خشونت از کجا شروع می شود؟

خرید بک لینک

بعضی وقتها خشم دقیقا به خود ما یا حرفها و کارهایمان مربوط میشود و گاهی اوقات هم ظاهرا هیچ ربطی به ما ندارد و آن را از جانب دیگران دریافت میکنیم. در واقع عصبانیت یک پدیده شیمیایی است با تمام فعلو انفعالات شیمیایی محرک و هیجانی که وجودشان به بقای ما کمک میکند. هنگامی که افراد به شدت عصبانی میشوند، این واکنش بیرونی آنهاست که از واکنش تند فعل و انفعالات شیمیایی درونی بدنشان ناشی میشود. البته این درست است که همه ما عصبانی میشویم اما همه ما در شرایط یکسان، واکنشهای یکسان نداریم و به یک اندازه عصبانی و خشمگین نمیشویم؛ مثلا به نظر میرسد بعضی افراد، نگران متولد میشوند زیرا همیشه نگران بدپیش رفتن کارها هستند! آنها دائم نگران هستند و با دیدن هر موقعیتی در مغز خود فقط یک تصویر بد و نگرانکننده از آن دارند و این موضوع باعث میشود که اغلب مواقع نگران و مضطرب باشند.
بدترین حالت افراد مضطرب این است که حتی نمیدانند که دقیقا چه چیزی میخواهند و تصویر ذهنی آنها فقط منفی و نگران کننده است. در این مواقع بهتر است که ابتدا برای خود مشخص کنند که چه چیزی آنها را نگران کرده است و در صورت امکان، عوامل نگرانکننده را از خود دور کنند و تصویر ذهنی درست و مثبتی نسبت به شرایط موجود داشته باشند.

مقام معظم رهبری و مبارزه با خشونت و خرافات...

ما را در سایت مقام معظم رهبری و مبارزه با خشونت و خرافات دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:58

صفحه بندی